Mindfulness

Heb je last van stress? Voelt het alsof het leven aan je voorbij vliegt?

Zou je meer willen kunnen ontspannen en genieten?
 

Stress speelt vaak een grote rol in ons leven. Door veel bezigheden kan het voelen alsof het leven maar doorgaat en we er niet echt alles uit halen. Ontspannen betekent dan vaak ‘uit’ gaan. Te lang voor de TV hangen met Netflix, meer drinken dan we misschien willen, onze agenda maar vol plannen om niet te hoeven voelen. En zo vliegt ook onze vrije tijd door onze vingers heen. Misschien vraag je je weleens of je nu echt leeft op een manier die jou gelukkig maakt. 


Met mindfulness breng je meer bewustzijn in je leven. Het helpt je om meer in het nu te ervaren wat er te ervaren is. Waardoor je op een betere manier leert omgaan met de stress die inherent aan ons leven is. 

 

Do More of What Makes You Happy

 


Zelf ervaar ik dat ik door te mediteren prettiger in het leven sta. Ik maak betere keuzes: Do More of What Makes You Happy is een belangrijk motto voor mij. Ik kan ontspannener omgaan met lastige situaties en reageer hier minder heftig op. Ik sta met meer vreugde en dankbaarheid in het leven. 


De effecten van mindfulness zijn goed onderzocht. Het is wetenschappelijk aangetoond dat mindfulness bijdraagt aan een betere fysieke en mentale gezondheid en bijdraagt aan een betere kwaliteit van leven.1

1. De Vibe, M. F., Bjørndal, A., Fattah, S., Dyrdal, G. M., Halland, E., & Tanner-Smith, E. E. (2017). Mindfulness-based stress reduction (MBSR) for improving health, quality of life and social functioning in adults: a systematic review and meta-analysis. Campbell Collaboration. 

Contact:  

Laura Jager  |  JagerInzicht

Tel: 06-24909081

jagerinzicht@gmail.com

​© 2019  JagerInzicht. Gemaakt met Wix.com